Selinnur27 Kızlar 10 Haftalık hamileyim fakat ağzımda sürekli bir acı değişik bir tat var hiç birşey den tat alamıyorum nedendir acaba bilgisi olan var mi
rumisam Selinnur27 benim bulantilardan kaynaklı sürekli o haftalarda ağzımda buruk bir tat vardı bulantilar gecince o tatda geçti doktoruma sormuştum o zaman hormonlardan da olabileceğini soylemisti
06Pembemavi80 Selinnur27 bunu ilk gebeligimde yaşadım. Hatta bi sure devam etti ,gece kalkıp dişimi fircaliyordum o derece bunalticiydi. Sonra kayboldu. Ferahlatıcı şeyler ancak çözüm . Ama 2. Gebeliğimde yaşamadım öyle birşey. Hormonel büyük ihtimal
rumisam Selinnur27 hormonlardandir muhtemelen karanfil gezdirebilirsin ağzında ya da bı parca çubuk tarçın bol bol su iç bildiğim tecrübem bu şekilde benim