Kızlar bilenler bilir post atmıştım bunla ilgili eşimin beyninde pıhtı oluştu bu olay olmadan önce boynum ağrıyor du diyordu özele gitti doktorlar yanlış teşhis koymuslar boyun fıtığı dediler ama halbukisi eşimin damarları falan tıkanmış 3 gün hastanede kaldı sağ tarafı felçli ve konuşmada zorluk çekiyor tamamen doktor hatası Allah’ından bulsunlar doktor bugün demiş görümceme 6 ayda anca iyileşir ailesinin yanına geldik tedavi için daha çabuk iyileşirmi acaba doktorun böyle konuşması beni üzdü sizlerinde dualarınızı bekliyoruz