Ysmn23 29 haftalıgim bu hafta doktor bebek ters dönmüş dedi biraz da hareketler de azalma olmuştu..geceden beri bebeği karnimda değilde sanki rahimin üstünde içind e hareketlerini hissediyorum normal mi😐🤔
MerveOulganm Ysmn23 normal canım benımde 28. Haftada basaşağı dönmüştü sonra oyle kaldı. Erken doğum riskin yoksa hiç bir sıkıntı olmaz hem daha ıyı olur senın ıcın. Coğu bebek dönmüyor sonra dönsun dıye 40 haftalara kadar beklemek var bide. ☺️
Tuubaaa Ysmn23 bizde 23. Haftadayız dün kontrolde ters döndüğünü ve hareketlerini asagıda hissetmemin normal olduğunu söyledi ters döndüğünden🙏 Sıkıntı yapmayın normal bi durum 💜
Ysmn23 MerveOulganm teşekkür ederim canım yorumun için..nst ye girdim ama ordada birşey çıkmadı doktor da ultrasonda bi sıkıntı yok dedi başka birşey olmaz demi erken doğum riski neyden anlarım
MerveOulganm Ysmn23 erken doğum riskini zaten doktorlar bilir bız anlayamayız cok sebeb var bunun ıcın rahimdeki incelmeden bile cocuk agırlastıkca erken doğum riskı gıbı nedenlerden baslıyo. Ama dedıgım gıbı bunu sadece ultrasonda doktorlar bılır.