Merhabalar kızlar, öncelikle ben 3 gün önce ikili test yaptırdım ve e nabızdan baktığımda anemi diye yazıyor. Korkuyorum bebeğe bi zararı varmı tedavisi nasıl kansızlık sonradan geçiyormu yaşayan varmı bilgi verirmisiniz yaşım küçük ilk gebeliğim biraz tedirginim