prensesimveannesi Kızlar 8.haftamda doktora gittim kalp atışı duyduk gayet iyi dedi diğer bi kontrole 12.haftamda gitmeyi düşünüyorum nasıl sizce kontrol süresi
Mucizee80 prensesimveannesi beni de 12.haftada çağırdı ikili test için bn haftaya gideceğim içim rahat etmiyor o kadar bekleyemem 8+5 im bugün
Minikmucizemmm26 prensesimveannesi biz de 8+0 olduk en son 6+2 de gittim 9. Hafta da tekrar çağırdı doktorum
gulsimaaq0 prensesimveannesi bugün 9 haftalık olduk 8+3 te gitmiştim kese göründü ama bebek görülmemişti 10 gün sonra tekrar gel dedi 2 ay önce dış gebelik yaşadım düşük yaptım 2 yaşında kızım var inşallah bu da sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir kalp atışını duyarım inşallah
Hasret18ayaz prensesimveannesi 7+6 yiz 7+0 da gittim en son kalp atışını duyduk 9. Haftada tekrar çağırdı sabırsızlanıyorum
prensesimveannesi Mucizee80 benim ikinci gebeliğim sanırım o yüzden daha rahatım 🙈 ilk gebelikte bende çok sık gidiyordum ☺️
Mucizee80 prensesimveannesi benimde ikinci gebeliğim ama öncesinde kimyasal ve dış gebelik geçirdiğim için tedirgin oluyorum
Mucizee80 prensesimveannesi inşallah en son 10 gün önce gttim gayet iyi dedi içini ferah tut dedi doktorumda ama bazen engel olamıyorum
prensesimveannesi Bulantılarınız varmı nasılsınız ? Benim sabah kahvaltıdan sonra çok kötü bulantım oluyor baya kötü oluyorum 😢 halsizim hep uyumak istiyorm
Mucizee80 prensesimveannesi benim daha çok gece oluyor birde kahvaltı yapsamda yapmasamda sabah 10 gibi oluyor ilk gebeliğim böyle değildi bu sefer hemen göbeğim çıktı gibi yani pantolonm dar geldi ama kilo almamısm hatta eşim kalçan büyüdü hemen dedi diğer gebeliğimde pantolonlarımı 20. Haftaya kadar rahatça gymstm
Minikmucizemmm26 prensesimveannesi benim nadiren oluyo bulantım kokudan filan o da çok nadir ara sıra kasığıma kramp girmese hamile değil gibiyim hatta ara sıra korkup telaşa düşüyorum bişey mi oldu acaba diye 🤷🏻
gulsimaaq0 prensesimveannesi çok kötüyüm bulantı konusunda sürekli yatıyorum istifa etmekten halim kalmıyor 2 yaşındaki bebegim ile de çok ilgilenemiyorum bu durum beni çok üzüyor inşallah ilk gebeliğim gibi 9 ay sürmez bulantilarim 😖
Nergizos prensesimveannesi 9+2 yım bugün. Acayip bulantım var ama kusmuyorum sürekli bir tiksinti var
prensesimveannesi Mucizee80 benimde göbeğim çıktı gibi gerçekten gazmı var ne anlamadım çok erken değilmi daha şimdiden 🙈😅
Mucizee80 prensesimveannesi bnde öyle düşünüyordum kalcanda büyüdü deyince inandım galiba ikinci gebelikte erken çıkıyor
Liimon Bende 8+6. Hiç bulantım olmadı ama çok açsam ya da çok toksam aşırı rahatsız oluyorum. Dün gittik her şey yokunda dedi beni de ikili tarama için bir ay sonraya çağırdı.
Damla9494 Liimon ben de tam 9 haftalık oldum bugün. Benim de açken bulantım tokken bulantım ayrı oluyor ilk gebeliğimde böyle değildi sanki daha zor geçiyor şimdş