ozzznur Arkadaşlar kabızlığa çözüm bulan var mı günde 3 litreye yakın sıvı tüketiyorum ama yine kabızlık çekiyorum
Revannn ozzznur ben buldum kesinle yap derim sabah uyanır uyanmaz aç karnına bir kase kayısısı bol kayısı hoşafı iç göreceksin faydasınj
KlncA ozzznur iki güne bir kahvaltıda sadece yulaf lapası yemeyi deneyebilirsin bağırsakları düzenliyo gerçekten. bir de magnezyum ilacı bende kabızlığa iyi geliyo sen kullanıyor musun
eymeninannesii Canım akşamdan bi bardak suyun içine 2 tane ceviz koy hem cevizini hemde suyunu iç sabah aynı şekilde kayısıyı yap ve ılık suyun içine zeytinyağı koyupta içebilirsin 😉
eymeninannesii KlncA bende yulaf ezmesi var canım yesem olurmu ki şeker hastasiyim bi sorun olurmu acaba bilemedim hamilelikten önce yiyodum
KlncA eymeninannesii ben ekstra yükselttiğini görmedim kuzum bende de gebelik şekeri var içine şeker koymuyorum ya kakao koyuyorum ya birazcık vanilin karıştırıyorum. çok canım çekerse bazen 1 çay kaşığı reçel de koyuyorum kasede üzerine 🙈
eymeninannesii KlncA anladım cnm bende insulin vuruluyorum da öncesi de olduğu için sekerin korkuyorum deneyim cnm saolasin 😊
KlncA ozzznur benimki bacak krampları ve kabızlık için vermişti istersen bir sor magnezyum ilacı yazmasını genelde 25.haftadan sonra falan yazıyorlar
ozzznur KlncA bana sadece decavit verildi birde demir ilacı başkada bir ilaç verilmedi ihtiyaç mı duyulmadı bilmiyorum gittiğimde sorarım cnm
Revannn ozzznur benim doktorum önermedi gerçi benim ikiz açılma erken Doğum icin dedi senşn normal olur herhalde