Simge22 baya zaman gecmis üstünden ama cevap verirseniz cok sevinirim 40+1 im suan yaklasik 1 saattir bebegim inanilmaz hareketliydi kanala girdiğinden beri vajinamda batma agri falan oluyordu zaten az öncede oluyordu baya hareket ediyordu vajinam agriyordu sonra birden dediğiniz gibi cok siddetli bıcak saplanması oldu çığlık attım yerimde duramadım 4-5 saniye sürdü 3-4 dk sonra bir daha oldu 6-7 saniye sürdü sonra bir daha oldu kısa sürdü her defasında çığlık attıracak kadar şiddetliydi hic yasamadım daha önce bebegimin ordaki hareketleri baskısı devam ediyor saplanma bir daha olmadı sebebi ne acaba doktorunuz ne dedi siz yasadiginizda