bahargalip kizimiza isim koycaz ama kimseye bisey begendiremiyoruz her kafadan bi ses çıkıyor.Biz selina ismini cok sevdik kulağımıza çok hoş geliyo sizin fikriniz nedir
AnlatmayaGerekYok bahargalip annesi babası sizsiniz sizin yavrunuz beğendiyseniz kimseye de laf düşmez. Ve gayette hoş bir isim. Bebeğine ‘Eli’ ismini koyani biliyorum.
Elaylama bahargalip bence kendinize hoş geliyorsa gülünç bir isim olmadığı sürece kimin ne düşündüğünün hiç önemi yok.
Selina bahargalip aa cok severim ismimi kesin koyman lazim ;) icin rahat etsin kimse selena falan demiyo
Endegerlimoglum bahargalip Selina hiç duymadım ama Selinay diye tanıdıklarım var benimde. Hiç dalga geçildiginide duymadım