Kkklelp benim de 9. Gün sabah kanamayla uyandım o kadar çoktu ki adet oldum sandım saatlerce ağladım temizlik yaptım yeğenimi kucağıma aldım. Ailem test ver yine de dediler veee sonuç pozitifti. Şu an 12 haftalık olduk inşallah sizin de öyle olur🥰 yerleşme kanamasıymış sizin de öyledir bence