minkmom_25
Merhaba kusura bakmayin aylar sonra cevap veriyorum buraya en son dokuzuncu ayda yazmişim hamile degildim sonradan adet gormuştum .
2 yildir evliyim 2 yil icinde kac defa boyle oldum artık bitikm ve turkiyeye doktora geldim doktor bey herşey yolunda hamile kalamaniz icin bir neden yok dedi ve ilac verdi dediki spermeni guclendirme için ve yumurtayi cok guclu ve tam catlatmak icin bir ilac vereyim bizde denedik ve cok sukurki suan hamileyim 🩷kizimiz oluyor 10 ayda allah izin verirse kucagimiza alicaz . Rabbim kimseyi bu zorlukdan gecirmesin . Allahim herkezin gonlune gore versin ve kimsenin kucagini bos birakmasin hepiniz icin dua ediyorum allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur emin ol en yakin zamanda bebişlerinize kavuşun insallah 🤍