Esahan ben iki günde bir iki katı artmalı diye biliyorum yani ilk bebeğime hamile kaldığımda Dr gün aşırı test istedi ve iki katına çıktığında gayet normal demişti. 1000 değerini geçince de keseye baktı. Benim zaten bir kızım var, ikinci çocuk için bile kendimi zor hazırladım, şimdi üç çocuk fikri beni çok korkutuyor, ailemden farklı bir şehirde yaşıyorum ve eşim hiç yardımcı olmuyor ve çalışıyorum.