Bebeeekl Merhaba anneler hcg sonucum 2.39 çıktı bazıları var diyor bazıları yok diyor sizinde fikrinizi almak istedim 
imcakir Bebeeekl geliyorsa yoktur zaten, yerleşme olaraksa bir şey diyemeyeceğim. Eğer erkenden verdiyseniz yükselme ihtimali olabilir gebeliğin başıysa ya da gel döllenmeyse ama olduysanız zaten olamaz