Suleberkan
yamacinannesi
mirzamira
İğne fobim olduğu halde spinal sezeryan olmak zorunda kaldım.
Skolyoz var omurgamda, denk getirene kadar 3 iğne yapıldı.
Ama gel gör ki acı falan hissetmedim.
Ki acı eşiğim düşüktür. İçin rahat olsun.
Hemen de 10 dakikada kızımı verdiler kucağıma ❤
Çok şükür. Gayet iyiyiz. Ne iğn yerimde ağrı oldu.
N omzuma falan narkoz ağrısı vurdu. Şansım yaver gitti sanırım biraz da 🙈