Benimde akıntım var bugün göğüslerim paylayacak gibi gecikmenin 3. Günü, bu güne kadar regl olacak his vardı ama şu an yok sadece ara ara ağrım oluyor gaz sancısı gibi
Bir de işte akıntı regl sanıyorum baya yoğun hissediyorum bi bakıyorum ya hiç bişey yok ya hafif sarı akıntı var oda az bir şey