Bende şimdi aynı şeyi düşünüyordum eğer olmuyorsa özelleri zorlayacağım malesef ama hiç istemiyorum açıkçası.
Ben ilk gebeliğimde genel anestezi ile doğum yaptım ankarada bi devlet hastanesinde. Çok ilgili ve güzeldi bana bütün seçenekleri saydılar ben genel istediğimi söyledim hiç ikilemediler ama üzerinden 11 sene geçti şimdi yine genel istiyorum ama kimisi artık yapmıyorlar diyor :/