Devlet hastanesinde doğum yapacağım. Şuan için normal doğum görünüyor. Hastanede ilk 1 adet hasta bezi takıyorlarmıs ve sonda sizden hasta bezi istiyorlarmıs takmak için. o nedenle sadece hastanede kullanmak için Sleepy nin 7’li hasta bezini almayı düşünüyorum. Eve geçince de depend kulotlu beze geçeceğim. Duruma göre ihtiyaç kalmazsa normal ped kullanırım diye düşündüm. Yani sleeppy hasta bezi ve depend alacağım. Yalnız bedenlerinden emin olamıyorum. Malum alıp açınca da kalıyor öyle. Zaten kaç tane kullanacağım belli değil ama mecbur alacağım en az adetli olan paketlerinden. 165 boyundayım suan 90 kiloyum. Doğuma kadar daha da kilo alırım. Basenlerim oldukça geniş benim. Her ikisinden de L beden alsam olur gibi geldi paylaşılan görsellerden ne dersiniz?