Kızlar ekim ortası-sonu doğum için kıyafet ne önerirsiniz biraz aldık ama çok almak istemedik özellikle sonbaharda zıbının kol boyu nasıl olmalı uzun mu kısamı yada ikisinden de alayım mı birde hangi kıyafetten kaç tane almak mantıklı olur çabuk büyüyorlarmış bebişler ilk deneyimim olduğu için ne çok israf yapmak istiyorum neşe çok az almak istiyorum eğer bana ay olarak gruplandırma yapabilen olursa çok sevinirim doğuma 39 gün kaldı eksikleri alıp yıkayayım bir an önce
>!!< @