Tüp bebek transferi oldum on gün önce bugün sonucumu öğrenmeye gittiğimde bana beta H-G hormonmu göstermediler moral bozmuyoruz progestan hormonunuz düşük çıktığı için beta hormonunuzu yükseltememiş ilaçlarınıza aynen devam fitilinizi yükseltelim dedi hamile miyim degilmiyim bilemedm mıralim cok bozuk