Sakineoncu bende karar veremiyordum sezaryene daha yakınım diyordum çünkü normal doğumdan çok korkuyordum. Belirsizliği hiç sevmem ne zaman sancı gelecek ne zaman doğum olacak vs iyice stres olurum diyordum ama kendim bile isteye de sezaryen olayım diyemiyordum zorunlu bir durum olmasını çağırmışım resmen, şimdi yüksek tansiyonum çıktı doktor haftaya pazartesi sezaryen ile erkenden alacak bebeğimi büyük ihtimalle. Bende 36+4 teyim. Yine de pişman olacağımı sanmıyorum sezaryen olacağım için ama keşke erken olmasaydı oğlum biraz daha kilo alabilseydi diyorum.