BsrSnmr bebek büyüdüğü için oluyor diye düşünüyorum çünkü bu anlattıklarınız bende 30 haftalıkken başladı 40+4 de doğum yaptım. Bende aşırı ter atıyordum duşa girip soğuk suyla duş alıyordum duştan çıkmadan terlemeye başlıyordum. Ne çektim ne çektim 😅 şimdi de emzirdiğim için sıcak basıyor terliyorum sadcee geceleri biraz üşümeye başladım 😅 üşümeye başladığıma sevinir oldum 😅