Merhaba kizlar size bir sorum olucakti şuan 35 haftalık hamileyim az önce belime ve karnıma sancılar girnye başladı gidip geliyor sadece oturdugumda kalkaacagim zmn geya egilecegim zmn fln ağrı sancı tutuyor uzaninca geçiyor aranızda bunu yaşayan varmı acile gitmelimiyim yoksa yalancı sancı olabilirmi?