ShutUp ayyy ınan ben de aynıyım bı erken doğumum var ilk bebegımle suankı bebeğimin haftası günü gününe aynı ılerlıyor o bebegımı kasım ayında doğurmuştum aklım çıkıyor.
dış gebelık korkusu vardı, kalp atışı korkusu o bu derken detaylıya 2 ay kala ellerım tıtremeye baslamıstı korkudan detaylıya gırdım çıktım yıne korkuyorum doğurunca da hasta olurmu korkusu var. İyice delırdık bacım hepimiz toptan