Zlfiyee Kızlar raporu henüz alamadım e nabızdan baktığım kadar şöyle yazıyor .free beta hcg 19.3 papp a 4.87 acaba bu değerler normalmi anlayan varmı ?
_ecemg Zlfiyee rapordaki grafik alınmadan kan sonucu bir işe yaramıyor değerler bir şey ifade etmiyor yani tek başına