Ben ılk gebelgıımde de bu gebelıgımde de hep hamılleık boyunca sarı akıntı yasadım, ilkini erken dogurdum enfeksıyondan ama crp yukseklıgı vardı ve o sıra temas ettıgım herkes ağır hastalık geçirmıstı. Şuan yine hamıleyım başından beri sarı renklı akıntım var fıtıller, antıbıyotıkler kullandım bıttıgı günde dahıl aynı. Hatta o ara ıdrar yolu enfeksiyonu bıle çıkmadı akıntı için gıttım yanma vardı daha doğrusu ben öyle kafamda kurmuşum doktorun odasından çıktığım an gectı doktoruma doktorum artık normal demekten yoruldu kültür almıyor evlı olduğum ıcın ufak bakterıler çıkarmış zarar vermez bebeğe dedı akıntın gebelık akıntısı dedi hatta Serklaj olurken adam bakmış yoksa yapmazdım dıyor, serklaj olduğu ıcın daha çok olucak dıyor.
4-5 gün önce rutın ıdrar tahlılı verırken çok az lokosıt yüksek az da bakterı çıktı antıbıyotık verdi ve vajınal fıtıl verdi, bide antıbıyotık vajınal enfeksiyon yapmasın dıye fıtıl verdı. İlaçlar 2-3 gün önce bıttı hala yanma varmış gıbı hissediyorum ılaca başladığımdan berı oysakı zaten olan enfeksiyon yok oluyor mümkün degıl ama kafayı yıcek gıbıyım, unuttuğum an yanma hıssı yok aklıma geldıkce gerı başlıyor. Artık vücudumda psıjoljık belırtı mı yaşıyorum anlamadım kı😞 tuvalete gıderken acaba ıdrar yaparken yanıyormuş dıye düşünüp durdum öyle düşünürken birden başladı hastalık hastası oldum herhalde zaten ayda bir tahlıl verıyorum enfeksiyon varsa tedavi görüyorum serklajda yaptırdım ben elimden gelen herseyın onlemını aldım gerısı Allah’ın takdırı ama sankı Enfeksıyon var ama ılaclar ıse yaramadı mı acaba dıye korkuyorum