cakebabe 1 ay oldu sezaryen oldum bi kaç gündür vajinamın içine bi sızlama giriyor 1 dk falan sürüyor geçiyor sonra tekrar giriyor neden olur yaşayan var mı yara yerim de acıyor bi tırsmadım değil o yüzden