mothercup Hiç belirtim yok olanıda gebeliğe yoramıyorum kendim yapıyorum sanki..İdrar testlerim negatif yarın kan vericem eğer doktor alırsa ama çıkmicak gibi hissediyorum eğer yarın çıkmazsa ihtmal kalkıyor sanırım ortadan 10-12 günlük süreç bitiyor çünkü
Zarifokur mothercup benim de 8 Eylül döllenme gördüm akşam . Hiç belirtim yok sadece arada 9 gündür vajınama ağrı giriyor gidiyor . İnşallah vardır test yaptınız mı ?
mothercup Zarifokur negatif çıkıyor idrar testlerim yarın doktor randevum var kesinleştiricez artık kanla
Zarifokur mothercup inşallah hayırlısıyla vardır canım . Ama küçükse bence çıkmayabilir . Hiç belirtiniz var mı ?