Emineee27 tansiyonum çok yüksek ve bebek daha ufak olduğu için normal doğumda sıkıntı yaşayabilirsin dedi sorun olursa bu sefer yine sezeryana döneriz dedi bende o riski almak istemedim, tansiyonum zaten yüksek ve stresli biriyim nabzım çok yüksek atıyor. Sezaryen için gün aldık 24ünde inş.