AyGC Herkese merhaba, 16.haftanız nasıl geçiyor? Benim ikinci hamileliğim 16+2 günlüğüz, cinsiyet erkek. Aralıklarla küçük küçük pıt pıtlar hissediyorum gibi. Sizlerde ne var ne yok haydi biraz sohbet edelim 🌸😊
Gizem1992 AyGC benimde oğlum var 5 yaşında ikinci hamileliğim erkek 🙂 daha hareketini pek hissedemedim aslnda ilk oğlum çok harektlıydı 11. Hafta hissetmeye başlamştm bu sefer bütün belirtilerim de farklı ama yine erkekmiş cinsiyet hurafeler pek tutmadı bende hepsı kızı işaret ediyordu çünkü
Nura1997 Ben de 16 yim . Bana doktor kiz dedi. Ama ben hic hiss etmedim haraket 😑 ilk gebelik acaba ondan mi? O duyguyu bir an once yasamak istiyorum 😍
Gkurt 16+4 ilk gebeliğim fakat hissetmiyorum. Hissedip ayırt edemiyor olabilir miyim? Yoksa kesin farkı anlayabilir miym??
Gizem1992 AyGC iki hamilelikte cinsiyet farklıymş başka olur derler de benim iki erkek ikisi de başka belirtilerim oldu