Ftmnnr ben 3 gün gecikme yaşadım erken gebelik testi yaptım silik çıktı bozuktur dedim akşam tekrar yaptım idrarım değdiği gibi net çift çizgi çıktı yine inanamadım ertesi gün ilk idrarla yaptım daha koyu çift çizgi çıktı öyle inandım gibi ama hala şüphe vardı içimde 😅 randevu almıştım doktora 1 hafta kadar vardı, bi kaç gün sonra niye bekliyorum ben ya dedim acile gidip kan vermiştim 7300 küsür çıkmıştı o zaman inanmıştım hamile olduğuma😂