Merhaba kızlar. 3 aylık hamileyim. Sabah kalktığımda açık kahverengi akıntı geldi az az geldi ve hafif sızlama var. Dün doktor kontrolüne gitmiştim herhangi sıkıntı yoktu. Akşama kadar kontrol edicem olmazsa doktora gidicem. Sizce neden olabilir düşük riski vs midir başka bir şey midir?