halimebk kızlar çatı muayenesi oldum bugün dayanılmayacak bi ağrı yok kesinlikle korkmayın bende gram açılma olmamış 38 .haftadayım dr istersen hemen alabiliriz dedi sezeryan la 🤦♀️ama ben kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım 🙁
Neslidmr halimebk bende dün çatı muanesi oldum öyle abartılcak gibi değilmiş tabi o an biraz acıyo ana doktor elini çeker çekmez geçiyor. Bende 36+5 im Bebeğim Doğum kanalında değil dıye sezeryana alıcaktı sonra biraz daha kalsın dedi eve yolladı 🤷🏻♀️
MerveOulganm halimebk canım hurma filan ye çömelme hareketlerı yap vücudunu aktif hale getir açılman olur mutlaka. Sımdıye kadar yaptıgın bişey varmıydı.
MomBush halimebk dün bn de çatı muayenesi oldum tedirgin olacak hiç birley yok toplasan 5 sn sürmemiştir. rahim ağzım incelmiş normal doğum gözüküyor 36+6 yız🎈
halimebk Neslidmr sanırım aynı durumdayız en geç 3 şubata kadar bekleyebilirsin dedi ama görünen köy misali beklesemde bişi değişmeyecek o yüzden haftaya doğuma karar vericez hakkımızda hayırlısı inş 🙏
halimebk MerveOulganm ev işi çömelme sguat yapıyorum aslında doğum belirtisi yok dedi dr sancı da çıkmıyor 2 haftadır ama son güne kadar beklemekte istiyorum
halimebk Bucuruk85 değişiyor canım 36 dan sonra hazır olmak lazım bugün bi anda nst den sonra baktılar bana da sürpriz oldu 😊
Hknbsr halimebk hakkinda hayırlısı neyse o olsun canım. Sağlıklı bir şekilde al bebişini inşallah kucağına. Yarında benim çatı muayenem var bakalım inş benimkide kolay geçer 😊