Dilancck Adetim 17 gün gecikti bugun hastaneye gittim ultrsnda rahim biraz kalınlaşmış belki gebelik vardır dedi kan verelim sonuca bakalm dedi aranızda byle olan varmi evdeki testlerde negatf ckyor kurynca bi saat snra silik czgi ckyor
cilekkannesi Dilancck bana da doktor öyle dedi şok oldum 5 gün önce kan vermiştim bişey çıkmamıştı.Tam adet günümde kan verdim 67 çıktı.Genelde gebelik belirtisi oluyor 🌼🐣
mothercup cilekkannesi merhaba yumurtlama takibi yapıyor muydunuz yani kan verdiğiniz gün yumurtlamadn kaç gün sonraydı
cilekkannesi mothercup o ay soğan suyu içmiştim ve pik göremedim.Yumurtlama olmadığını düşündüm ve ay sonunda gebe olduğumu öğrendim
Zarifokur cilekkannesi bu günlerde benim de vajinada arada ağrı giriyor . Hamilelik belirtisi olabilir mi bilmiyorum ya