Bugün reglimin gecikmesinde 10. Gün test yaptım negatif dün kan testi verdim negatif. Ama bugün doktora kontrole gittiğimde rahim duvarında kalınlaşma olmuş yumurtan büyümüş çatlamış belki geç döllenme olmuştur 10 gün daha bekleyelim dedi. Progesteron kullan dedi adet sökülmesi için ama hamileysen de sıkıntı olmaz dedi sizce kullanmalı mıyım böyle bisey yaşayan var mi acaba hamile olabilir miyim ya kafam çok karışık ve içimde hamileymisim gibi bir his var 😔