Yagmur0256 Kızlar 36 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır afedersiniz idrarımı yaparken vajina ağrısı yaşıyorum sonra geçiyo yanma kaşıntı yok sadece çok hafif ağrı oluyo. Acaba rahim ağzında açılma mı var ondan mı böyle. Bilgisi olan ve bu durumu yaşayan var mı? 🤔
KlncA Yagmur0256 ya Bebek baskı yapıyordur ya da enfeksiyon da olabilir hani idrar sırasında oluyor demişsin ya. Bence imkan bulursan bi idrar testi yaptırabilirsin nolur nolmaz 👍🏻
Yagmur0256 KlncA Haftaya randevum var doktora soracam canım. Açıkçası enfeksiyona benzemiyo çünkü enfeksiyonda daha önce yaşamıştım yanma kaşıntı oluyordu.