Kızlar 7.haftaya girdik bugün (aslında 8di ama geç döllenme denildi) 6.haftaya kadar mide bulantısı çektim geçen hafta bir anda durmuştu hatta korkuyordum neden geçti diye, bugünde bulantım yoktu bir anda inanılmaz bi kusma başladı ben ilk gebeliğimde hiç bulantı kusma yaşamadım o yüzden gerildim, bulantı olmadan bi anda böyle durdurulamayan kusma olması normal midir bu kusma olayı böyle fıskırır gibi mi oluyo mide üşütmesinde ki gibi mi hasta falan da değilim :(