Kızlar merhabalar, prolaktin yüksekliğimden dolayı endokrinoloji uzmanına gittim, bana Dostinex ilaç başlattı ve 1 ay sonra tekrar kontrole gel dedi.
Doktorum ilacı kullanırken korunmam gerektiğini bu aralar hamile kalmamamı söyledi.
İçinizde bu ilacı kullanırken hamile kalan var mı yoksa siz de mi tedavinin bitmesini beklediniz?