Kkardelenn1 Kızlar ben haşhimato hastasıyım ağustos 26 da 0.100 olan Tsh değerim dün 22.5 a fırlamış kimyasal gebelik yaşadım benim gibi olup da bu şekilde değeri artan var mı farklı bşr sitede kimyasal gebelikte Tsh ı değişen birkaç yorum okudum
Aysegulmutlu97 Kkardelenn1 haşimoto hastadayım bende kimyasal gebelik yaşadım ama tsh yükselmedi benim ve kimyasaldan sonra daha adet görmeden tekrar hamile kalıp sağlıklı bir şekilde oğlum dünya ya geldi çok şükür darısı inşallah başınıza ❤️
Kubra0606 Benimde bu ay kimyasal gebelik oldu ilaç kullanmama rağmen 5 lere çıkmış. Bilimsel bi açıklaması var mı acaba bunun
Aysegulmutlu97 Kkardelenn1 babada öyle demişlerdi çok şükür etkilemedi Şuan 2.ciye hamileyim 37+1 im doğumu bekliyorum bu gebeliğim dede bir sorunla karşılaşmadım
Kubra0606 Kkardelenn1 araştırdım:) beta hcg hormonu tiroid hormonuna benzediği için tiroidi yükseltebiliyomuş
Kkardelenn1 Kubra0606 birçok yerde yazıyor doktor bir şey demedi benimde aklıma takıldı bu değerle hamile kalmak biraz zor ama kadın doğumcu sorun yok deneyebilirsin dedi endokrin bekle dedi
Kkardelenn1 Kubra0606 son zamanlarda çok değişken son 3 haftadır 50 mg dı öncesinde 100 mg dı üç dört ay kadar yeni sonuçla da 75 yaptı