Arkadaşlar bebekli anneler formunu bulamadım o yüzden buradan yazdım.
18 aylık bebeğim var aktif olarak emziriyorum geçen gün yere eğildiğimde mememde bir acı hissettim. Elime dokunduğumda sütyenimin katlandığını fark ettim düzelttim O esnada elime sertlik geldi daha önce böyle bir sertlik fark etmemiştim haliyle çok korktum ve doktora gittim genel cerrah çok detaylı olmasa da el muayenesi yaptı ve süt kanalları olduğunu söyledi emzirmeye devam etmem gerektiğini söyledi diye benzemediğini söyledi ama içim rahat değil ultrason için 3 ay sonrasına gün verdiler emzirme döneminde benim gibi süt bezeleri sertleşen oldu mu acaba