iremdogu220 Merhaba gebeliğimin 14+5. Haftasındayım bugün aylık kontrol için doktora gittim cinsiyeti sorduğumda bana ekranda bebeğin erkeğe benziyor dedi bi çıkıntı gösterdi net bişey diyemem henüz küçük dedi acaba erkek olma ihtimali yüzde kaç
zeynopella iremdogu220 Erkek bebek kendini daha erken gösteriyor diyorlar. Bir sonraki muayenenizde kesin söyler zaten cinsiyeti doktorunuz. Alışveriş için diyorsanız acele etmeyin. Bana 17. haftada kesin cinsiyet söylemelerine rağmen detaylı ultrasonu bekledim ondan sonra başladım alışverişe. 🌸
iremdogu220 zeynopella yok hayır 2. Gebeliğim bi rüya görmüştüm kulağıma ismi söyleniyordu falan o yüzden öğrenmek için heyecanlıyım biraz