Defne__rz valiz organizeleri alacaksın canım 6 lı orta boy olanının içine bir adet alt üst takım yada tulum içine zıbın bir adet çorap bir adet önlük bir adet şapka ve bez koyacaksın. Zaten o hastane çıkış takımı olarak satılıyor tekstil ürünleri. Diğer organizelerden bir boy büyüğüne bebek için ben 5’li 5 takım, 6 zıbın 1 kalın 1 nohut battaniye 2 tane müslin örtü koydum. Oğluma eldiven koymadım çorap koydum ellerine takmak için eldivenler büyük oldu zaten. Puset aldım yanıma hastane çıkışında kullanmak için onun içine puset minderi ve örtüsü aldım. Her ihtimale karşı Philips avent biberon, emzik koydum. Kendim için başka bir burca 3 adet alt üst pijama takımı elbise de koymuştum ama giyemedim. 2 adet emzirme sütyeni, 3 adet lohusa kilodu ama depend almıştım 1 paket hep depend kullandım daha rahat. Göğüs pedi ve göğüs ucu kremi kullandım sütüm çok akmıştı ve akşamına yara oldu onu da lansinoh aldım. Kendinize mutlaka hastanede giymek için terlik ve çorap alın ayaklarınızı üşütmeyin. Süt sağma makinesi de götürdüm çünkü oğlum sol göğsümü emip sağı emmedi sağı hemen sağdım şiştiği için. Harici olarak başka bir hurca 20 bez 1 tane pişik kremi 15 6 7 tane ağız mendili koydum bebeğim çok kustu benim mesela iyi ki almışım diyorum. Hatırladıklarım bunlar