Kızlar ben 8+5 haftalık gebeyim. Doktorum genetik tanı testi isteyip istemediğimi sordu. Yaşım 22 eşim 27 yaşında. Evlilik öncesi yapılan testlerimiz temiz çıktı. Bebeğim Allah korusun sağlıksız dünyaya gelirse onu tabii ki atamam ya da gebelikte öğrensem aldıramam aldırmam da. Sizce yine de yaptırmalı mıyım testi? Garip hissediyorum.