Hzldem Kizlar, sezeryan dogum olunca hastanede bir gün yatış yapılıyor diye biliyorum peki normal dogumda da bir gün yatış yapılıyor mu ?
gaydirigubbakcemilem Hzldem öğlen 15:30 da sezaryen doğum oldu o gece kaldık ertesi gün sabah odada fotoğraf çekimi vs oldu akşamüstü taburcu olduk. Taburculuk durumu hastanın durumunada bağlı olabilir bazı doktorlar tuvalete çıkmasını bekliyormuş mesela.
Bergamot Hzldem akşam doğum yaptım sabah çalışanlar gelince ödemeyi yapıp çıkış yaptık. O açıdan normal rahat diyebilirim hemen ayaklanıp eve geçiyorsunuz
Hzldem Sumruhazal aaa sezaryenda iki gün mü yatiyoruz ben hep bir gün diye biliyorum sabah doguma girdin mesela ertesi sabah çıkıyorsun diye biliyorum
Sumruhazal Hzldem o normal doğum ıcım geçerli bılıyorum ben ilk sezeryan oldum ıkı gun kaldım 2 gün sonra yıne olacağım yıne ıkı gün tabı 1 gün yatıp cıkanlarda oluyor ama emın olduğum 2 gün
Dnmzzeda bengu_10 Normal doğum yaptım , doğumum güzel geçti kendimde iyiydim ama doğumdan önce de sorduğumda yatış oluyor mu normalde diye doktorum normal doğumda gerekirse 1 gün tutuyoruz demişti
Alpsmommm Hzldem normal doğumda benim yaptığım hastane gündüz olursa 1 gün ama 5 den sonra olursa 2 gün yatırıyor. Eltim sezeryan oldu başka hastanede 48 saat kaldı