Daha 20 haftalığım dün doktora gittim ultrasonda servikal uzunluğuma normal dedi doktor hafif çatı ağrım vardı magnezyum verdi gönderdi. Bugun 2 saattir sancı gibi ağrı girip çıkıyor. Zırt pırt doktora gitmekten çok sıkıldım bir şey bulamıyorlar enfeksiyonum da yok ama bu aşırı ağrı girmesi iğne batması gibi normal mı sizce bacak arasına giriyor tam vajinanın bittiği yerde bacaklarımda olan bir ağrı kasık oluyor sanırım acile gitmeli miyim?