Ceydan Doktor yanlış anlıyor biz yanlış anlıyoruz. Sorunuz net olsun o zaman.
Günlük 0.4 mg folik asit alımı normal gebe bir kadın için yeterlidir.
ancak risk grubunda olan ve nöral tüp defekti anomalisi olanlar 4mg almalıdır.
Karnınızda can taşıyorsınuz. Doktora net sorun tam olrak anlayamadıysanız.
Günlük folik asit ihtiyacı heryerde yazıyor. İçeriğe bakarak ufak bir toplama çıkarma işlemiyle içip içmemeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.
Şahsi tavsiyem aldığımız bu gıda takviyelerini tek takviyeden almaya çalışın. Çünkü topaklanma önleyici kıvam arttırıcı koruyucu birçoğunda var.
Foliki ayrı vitamini ayrı minerali ayrı alırsanız vücudunuza giren koruyucu katkı maddesi miktarıda artacaktır