Kizlar gittiğim acil doktoru bana kesende yamulma var deyip üç günümu zehir zemberek etti nerdeyse bugün kendi uzman doktoruma gittim kesen gayet iyi sadece kesenin etrafında pıhtı var dedi bir hafta sonra yine gel dedi ve bu hafta zarfında bol su iç dinlen haftaya bakarız dedi başına böyle bişey gelen var mı düşük tehlikesi yine var dedi çok korku geçer mi bu pıhtı