senain Arkadaşlar 18+5 olduk ama halsizlik uyku hali sürekli yorgun hissetme asla geçmedi sizde oluyor mu neler yapıyorsunuz bu durumu aşmak için çok sıkıldım artık bu durumdan
ttazeannee senain ilerleyen haftalarda düzelir yemene içmene dikkat et istirahat et arada da yürüyüşe çıkabilirsen çık temiz hava iyi gelir
senain Kze ilk haftalarda kan değerlerime göre vitaminleri yazdı doktor kullanıyorum ama hiçbir düzelme yok bu durumlarla ilgili
senain hulyayurdakul3_ ben en başından beri bu şekildeyim birde aynı zamanda çalışıyorum yani benim için eziyet
senain ttazeannee ilk başta aşırı bulantım vardı 2. Trimester da geçecek dediler 2.ye girdim bulantım geçmediği gibi mide yanmalarım başladı gece yanma hissinden uyuyamıyorum ve en başından beri çektiğim halsizlik yorgunluk var sanırım 9 ay boyunca böyle devam edicek hiç umudum yok artık
ttazeannee senain herkesin hamileliği bir olmuyor benimde 14. Haftada bitmişti bulantım ama yorgunluk devam ediyordu tabi Allah yardımcınız olsun zor zamanlar