Karnım güniçinde ayaktayken semsert. Oturunca yumuşuyor ama günün yarısını böyle sert geçiriyorum diyebilirim. Bebek de çok fazla kilo almıyor 1-2 haftadır. Nstde sancı 25′lerde çıkıyor. Böyle kasılmalar yaşayan oldu mu? Bebeğe bi zararı var mıdır acaba. Yoksa beklemek mi lazım