Yagmurbebek Özel hastaneler izmirde fiyatlari ucmus durumda şuanda 40bin dogumum şubatta baya zam gelir. İlk dogumum sezaryendi özel hastanedeydi ama bu dogumda zor gibi. devlette olan var mi nasil gecirdnz
Yamacefe Yagmurbebek ilk oğlumu cogli araştırmada sezaryen yaptım doktorumuz olsun ebeler olsun gayet ilgili idi
sevvalak Yagmurbebek Benimde doğumum şubatta olucak bende ilk bebeğimi karataşta yapmıştım ama o zamana bana 60 bin dediler şimdi bende arayış içindeyim dokuz eylülü çok tavsiye ediyorlar orada arkadaşım yapmıştı doğumunu çok memnun kalmıştı bende oraya gitmeyi düşünüyorum