Kızlar oğlum yarın 25 günlük oluyor sarılık için 3 günlükken hastanede kalmıştık 5 gün sonra kontrole çağırdı ama gittiğimizde hastanede çocuk doktorunın olmadığını söylediler bizde ilçeden gittiğimiz için bir daha gidemedik ve oturduğumuz yerde randevu bulamamıştım bende yarına buldum yarın götürdüğümde sarılık testi yaparlar mı tekrardan ve 25 günlükken bebeğinş kontrole götürmüş anneler var mı neler soruyorlar ya da bütün doğumla alakalı verşlen belgeleri götürmemiz gerekiyor mu