Yagmurbebek Mrrhaba kızlar 15+3 oldm da kasıklarmda sanki ara ara bi agri hissediyorm sürekli de oluyo. Yasayan var mi böyle bir durumu
aslaninannesi7 Yagmurbebek ilerleyen dönemlerde daha artıyor. Korkulacak birşey değil yani. Sizde sağolun
Eminebd Bende yaşayan başka biri var mı diye yoklamaya girdim 15+5 teyiz ara ara hep adet ağrısında olduğu gibi kasık ve bel ağrısı oluyor